неделя, 5 февруари 2012 г.

Нестандартен полимерен почерк

Когато започнах  да се интересувам от полимерна глина първите неща,които видях направени от нея бяха малки фигурки и цветя.Помислих си ,че с това се изчерпват възможностите на материала.После се разрових из Интернет и попаднах на блога на Céline Charuau (gRiS bLEu) от Франция и получих просветление.Разглеждайки го разбрах колко уникални ,креативни и неординарни бижута могат да се направят с полимер.И те бяха най-близо до това,което  искам да изработвам и аз.Ако нещо ме е вдъхнови и даде полет на фантазията ми, то това бяха бижутата на тази майсторка.Оттогава съм й фен и следя всичко ново,което представя.Харесва ми включването на тел и сребро в творбите й и свежия начин,по който използва техниките като мокуме гане.Обожавам интерпретацията на цветя,които прави Celine.Допадат ми също така й цветовите комбинации в изделията на авторката.Но най-много обичам нестандартният й творчески почерк,който е разпознаваем.Беше ми особено трудно да избера само две изделия на майсторката,но се спрях и на страхотното колие-сърце във връзка с предстоящия празник.
Препоръчвам да посетите блога и Фликр за всички творчески любопитни.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...