събота, 24 март 2012 г.

Епоксидната смола като глазура

Днес ми се иска да напиша в моят полимерният дневник една публикация за плюсовете на епоксидната смола като глазура на изделия от полимерна глина.За тази цел много ще ми помогнат творенията на Beadazzle me или  Sherri Kellberg от Съединените щати.На първата снимка съм постнала едно колие на майсторката,изработено в многослойна техника.При него върху основа   са  поставени един върху друг няколко слоя кейнове от полупрозрачна полимерна глина.Заливането със смола дава допълнителна дълбочина на Polymer clay faux dichroic pendant,както се казва изделието.Sherri Kellberg  използва такава глазура и за творенията си в техниката на мокуме гане и мика шифт.Веднага се забелязва ефекта на смолата върху бижуто-то сякаш оживява,цветовете се избистрят,а рисунъка става по-ясен.Това особено  добре личи при изделия,които са направени с мокуме гане и текстурен лист като тези кабушони от втората снимка.Поради големият интерес към начина заливане на колиетата с епоксидна смола майсторката прави поредица от уроци,ако и вие се интересувате може да погледнете тук.
 Тъй като и аз съм правила подобна глазура мога да кажа,че съм много доволна от резултата.Ако още се колебаете дали да опитате,разгледайте бижутата на Sherri Kellberg , мисля ,че те ще ви убедят да пробвате.






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...