четвъртък, 29 март 2012 г.

Бижута специално за летните дрехи

Наближават вече топлите дни,когато ще свалим и приберем надълбоко дебелите якета и ще сложим леките  и шарени поли и рокли.От колекциите на дизайнерите стана ясно,че този сезон ще са на мода флоралните и графични (главно черно-бели) принтове.Както винаги ще ни се иска да си купим нещо ново и актуално за гардероба си.Ако пък имаме от миналото лято любима,но едноцветна дреха винаги може да се опрем на нашето хоби и да влезем в крак с тенденциите.Как да стане това ще почерпим вдъхновение и идеи от Isa07 от Франция.Тя предполагам много се забавлява като изработва бижута към готови тоалети и това й се получава забележително добре.Първото колие отдолу,наречено "Фея на пролетта" е идеално допълнение към тоалета от снимката.Яркият колорит ще изпъкне на черното горнище,а връзката с долната част определено ще привлече вниманието.Може да видите още едно предложение на майсторката за морски сет от рокля и разбира се допълващо  колие ето тук.На мен обаче ми се иска да обърна внимание и на друга свежа  идеята на Isa за бижута към аксесор като дамска чанта.Не е ли хитро?Това е колието от втората снимка,има и пръстен,а чантата-вдъхновител може да видите тук.
Може би за това френските майсторки са ми слабост,защото винаги ме изненадват с нещо оригинално.Ако искате да се полюбувате на още подобни комплекти може да посетите сайта на Isa07 .Аз наобратно,отивам да търся рокля,към която да си направя бижу.
http://isa07.canalblog.com/archives/2012/02/09/23462343.html






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...