сряда, 25 април 2012 г.

Аз обичам котките!

Ако може да кажете това за себе си значи този пост е точно за вас.Днес искам да напиша в полимерният си дневник за две майсторки,чиито голямо вдъхновение за творчество са котките.Тъй като и аз съм любител на тези мили,но своенравни създания,винаги разглеждам изделията на двамата творци с жив интерес и още по-голямо умиление.
Страшен фен съм на изделията на  Jekaterina Cuikova  .Беше любов от пръв поглед,може ли да не хареса човек тези  шарени симпатяги от първата снимка.Котките-герои в творчеството на авторката са много специфични,а това ги прави и лесно разпознаваеми.Галено съм си ги кръстила "ококорените".Много често те сякаш надничат хитро от някой ъгъл или гъвкаво се изнизват по свои си котешки работи.Освен за творби   от полимерна глина котаците са вдъхновение и за другите изделия на майсторката от плат,също картини и дори рисувани чадъри.А тук за наша радост може да видим урок за гривна "Котка в града" .

А сега за друга майсторка,любителка на котки.Nikolina Otrzan или позната като Orson от Хърватска.На снимката отдолу може да разгледате нейното колие "Garden kitty".Котенцето изглежда доволно и център на вниманието във своята 3D градинка.Докато при това колие то е акцента,в това ново изделие на майсторката само леко е щрихирана котешка муцунка.А ето тук дори една лапка е достатъчна,за да разкаже цяла история.


Ето какви красиви изделия може да сътвори привързаността  към това животинче.Полимерната глина е само средството това да се изрази.Приятно разглеждане!

2 коментара:

  1. Ух, ух! Вълшебни саааа! Медальончето ми напомня на котарака от "Алиса в страната на чудесата" хахахха

    ОтговорИзтриване
  2. Да,тайнствен такъв,много ме кефи как си е господар на градинката :-)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...