четвъртък, 30 август 2012 г.

От недрата на земята

От няколко дни не ми дават мира новите гривни на Donna Greenberg,както стана и със предишните й изделия.Те ме омагьосват тотално и ме карат да се замисля,най-често за големите възможностите на полимерната глена.И така,аз вече съм фен на творенията на тази майсторка.А днес нейната тема са полезни изкопаеми,скрити в недрата на земята с техният  още необработен,груб вид.Точно той обаче ги прави толкова интересни.Сякаш виждам парченца злато и манган да се подават от пластовете земна пръст и пясък.Опипвам с око превъзходната текстура,изработена от Donna Greenberg,която прави от полимерната глина почти реален земен къс.                               
http://www.flickr.com/photos/donflik/

                              

Тази "земна" тема е запазена марка на друга майсторка,на която много се възхищавам,а именно Linda Ezerman.Предишната ми публикация за нея беше свързана с двете  й необикновени колиета.Сега ми се иска да обърна внимание на изделията й,имитация на натурални материали.Авторката обича да изследва необработените повърхности и тяхната текстура.Един поглед на нейните серии 
Concrete Rings for Hazy days,Tide land, wet beach, и тази също и ще се уверите във това.Също така авторката комбинира полимерната глина със сребротози пръстен е един от примерите ми за истинско майсторство-семпъл дизайн,но пък каква текстура и цвят,чрез които веднага разбираш основната мисъл.

Cool rings for Sizzling Girls 2012

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...