понеделник, 24 септември 2012 г.

Обзор-Полимерни подводни същества/Overview-Polymer underwater creatures

Тази публикация ще е пълна с линкове,но няма как.Мисля,че всеки творец поне веднъж е бил вдъхновяван за творчество от морето/океана и от съществата,които го населяват.Е,в момента аз съм на такава вълна,може би вследствие от лятната близост до морето.В тази връзка днес се сетих колко много морски полимерни  вдъхновения съм "събрала" в главата си  и реших да отбележа няколко от многото в този пост.Общото за подобни живинки от полимерна глина е,че са стилизирани със взаймствани характерни белези на оригиналите т.е са органик.И така да поемем дълбоко въздух и да се потапяме.
Първата ми асоциация:полимерна глина-морски същества са изделията на мой любим творец Melanie West.Тя обича да твори с природните форми,цветове и шарки.За био серията си майсторката споделя,че е била вдъхновена от саламандри,главоноги змии и други,чиито черти интерпретира по спиращ дъха начин.Melanie West работи с техниката на кейн,което допълнително добавя усещането за органичност и някаква клетъчна структура.Гривната Plasma and cells bio bangle от снимката отдолу е едно от любимите ми.Усеща се плавното плуващо движение и сякаш слънчевите лъчи рефлектират върху това полимерно създание. 


Идват наред и  морскте плужеци.Не са ли една невероятна приумица на природата?Тези дни попаднах на изделието на Ariane или Magic Toscana,което тя е направила по урок на Jeffrey Lloyd Dever.Харесва ми този изчистен вариант,при които са взети назаем от тези морски животинки формата  и линиите.А това е любимото ми колие от плужеци,което просто обожавам.Негов автор е Mila Heggland.Ето още един вариант на Charuau Céline.Какво ще кажете?

Club 52-37

Подводните същества могат да се тема и по един много забавен и закачлив начин както са тези медузи  Spongebob`s friends на Bettina Welker.Полимерните изделия също могат да дават усещането за скелет и органични остатъци от морски обитатели каквото носи за мен тази гривна  на Daniel  Torres.Обзорът може да стане доста дълъг,така че ако се сещате за още полимерни изделия, вдъхновени от морето ще се радвам да ги видя като коментари под публикацията.
А сега за домашна работа-да направим пипало на октопод.Наш учител ще бъде скулптурът Gerald Gore,а ето и неговият урок или tuto.Приятно творене!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...