понеделник, 22 октомври 2012 г.

За сухите билки,тревички и още/About dry herbs,grasses and more

Какво чудесно начало на седмицата!Докато се ровех в Интернет попаднах случайно на изделията на руската майсторка Евгения Александрова и се зачудих как така до сега не съм срещала нейните творби.За съжаление не открих сайт на авторката.На пръв прочит много ми допадна темата на някои от нещата й-сухите билки и тревички.Всички се захласват бързо по ярките цветове на цветята,но Евгения е видяла красотата на изсъхналите и семпли  растения.Не само е видяла,но и чудесно я пресъздава във своите гривни като тези от снимките.На втори поглед-прекрасно цветоусещане има майсторката,което ми действа много успокояващо.Не на последно място-разнообразни,чудесно използвани текстури.Ето още една гривна за пример.При изделието от първата снимка "Жаркий полдень" ми хареса как  хитро е изработен заден план и се усеща перспективата.И накрая-творенията на  Евгения Александрова са направени с много вкус,премерени и стилни.Ще добавя и едно изделие-мой фаворит,както е описана-"за истинските поклонници на природата"
Аз съм вече тотален фен на Евгения Александрова.Такива неочаквани открития ме зареждат творчески и ме карат да продължа да любопитсвам за полимерната глина.Надявам се и при вас да е така.


                                     

2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...