петък, 12 октомври 2012 г.

Гост-Блогът Janice Abarbanel -Exploring the Art of Polymer Clay/Guest- Blog of Janice Abarbanel-Exploring the Art of Polymer Clay

Отдавна не съм си канила гости тук и за това реших днешната ми публикация да е за блога на Janice Abarbanel - Exploring the Art of Polymer Clay. Майсторката от САЩ търси да открие и покаже майсторски  арт бижута от полимерна глина и не само от нея.Както и да каже по няколко думи за създателите им.Това най-често се случва в някой прекрасен понеделник.Прочитайки публикациите й човек може да се вдъхнови за цяла седмица,защото изделията,които тя подбира са от високо качестно.Освен да споделя арт творбите на други творци Janice Abarbanel разказва и за своите творби и търсения.Аз много харесах това нейно колие от миналата година и историята към него.То е направено за цветното предизвикателство за другия блог на авторката.Идеята е от тези снимки да се избере една,а от нея да се използват три цвята.На снимките отдолу са изборът на Janice Abarbanel и прекрасният резултат от използването на тази приятна цветова комбинация.Това ми дава идея и аз да си направя подобно творческо предизвикателство,а сайтове като  design seeds даже те улесняват с цветовете.
Ще продължавам да откривам изкуството на полимерната глина,следейки прекрасния блог на Janice Abarbanel.А ако искате да видите повече от творенията на самата авторка,може да я намерите и във Фейсбук.

                                      

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...