петък, 5 октомври 2012 г.

Обзор- Някои от последните хитове и серии/Overview-Some of the recent hits and series

Хайде пак обзор!Този път ще бъде за някои от хитовите изделия напоследък.Разбира се има много нови творби напоследък,но тези повече изпъкнаха и ми направиха впечатление.Може би защото са част от дългоочаквани  колекции на своите създатели.
Melanie Muir представи нова серия от бижута за радост на всички нас,нейните фенове.Предишната ми публикация за нея може да прочетете ето тук.Като хедлайнер извесната майсторка избра колието "Reggae",което е нарекла така заради използваните цветове.Направено по характерния за твореца начин-конструкцията е куха,техниките са Скинър бленд,мокуме гане,кейн и това съчетано,разбира се, по най-умелият и красив начин.На Фейсбук страницата на Melanie Muir може да разгледате цялата вдъхновяваща нова серия.


Преди доста време Izabela Nowak беше споделила,че работи върху нова серия бижута.И аз чакам ли чакам.Ето че преди две седмици резултатът беше на лице.Майсторката прави продължение и доразвива  своята техника spiral up,която тя започна с тази гривна.Спиралите са навсякъде и в различни варианти.От последните творения на Izabela на мен страшно ми допадна Gliese Necklace от снимката,защото  изглежда неординарно и екзотично.

Gliese Necklace

И сега най-най-прясното изделие отпреди няколко дена.Сигурно се сещате за иновативните прозрачности на майсторката от Испания Аna Belchi.Сега тя ми грабва вниманието с колието Autumn-чудесна миксед медия с тел.Техниката е деконструирано мокуме гане,което ми напомня на черупка на мида,седеф или нещо подобно органично.Ето как с помоща на тел и майсторството на Ana Belchi едно парче мокуме гане може да се превърне във стилно  колие.

Otoño

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...