вторник, 20 ноември 2012 г.

Полимерни Flickr пътувания Част 1/ Polymer Flickr trips Part 1

Навън захладня,вече не е толкова приятно за разходки и пътувания,а те много ми липсват.За сметка на това имам повече време за полимерната глина.Но ето че ми  изникна идея,която обединява и двете ми любими неща.Днес влязох във Flickr с цел да намеря една полимерна група.Разглеждайки списъка открих,че в него има групи за нашият материал по целият свят.Реших да си направя полимерно пътуване без куфар.Ако и вие имате свободно време,добре дошли с мен.
За този пост и първо пътуване хващам самолета,прекосявам океана и ето ме в  Съединените щати.Пристигам и  казвам "Здравейте" на всички участници в Pittsburgh Polymer Clay Guild.Събрам оттам големи дози вдъхновение и отпътувам за следващото място- Polymer Clay in Michigan.Тук също е пълно с  красотите,разглеждам ги и  се насочвам към Central Oklahoma Polymer Clay Guild.Това е последната ми творческа дестинация за днес,да не прекаляваме с хубавото.
Връщам се обратно за почивка,за да мога скоро да обиколя по същият начин и Европейските полимерни групи.Ако случайно съм пропуснала някоя Флик дестинация,моля добавете я като коментар отдолу.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...