понеделник, 15 юли 2013 г.

Докъде бях стигнала..../ Where was I stopped ....

Докъде бях стигнала,преди да започне лятото... Не обичам да правя постове за мен и моите изделия и това се случва рядко в дневника.Този път по-скоро е като един отчет ,преди да започна новият творчески сезон.И така-временно спрях да работя по техниката ми painted with mokume gane,защото както става при мен на хоризонта се появи ново вдъхновение.Увлякох се по работата с кейн и то по много интересен за мен начин на работа с него,който нарекох dripping cane.Първото ми изделие,създадено така беше брошката от първата снимка,изработена с помощта и на Stroppel cane.Наскоро пък направих малък базисен урок за този кейн,за да покажа основната идея и откъде дойде тя.Надявам се да продължа да работя по нея на есен.

Brooch "Dripping cane"
Малко преди да направя почивка от полимера ме заля кракле текстурната вълната,а крайният резултат от нея е брошката отдолу.Шарката е от остатъци от мокуме гане,които както знаем често се чудим как да използваме.Ето го и най-първият експеримент.
В момента,въпреки че нямам време за полимерна глина се опитвам да следя новият курс на Voila!- "Ways to Wow" и да подготвям поне на скица финалното си изделие.Уча се,трупам опит и както се казва "На есен с песен"...

Brooch "Old room"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...